lördag, juni 21, 2008

Hello world!

Hallå världen!
Detta är mitt första blogginlägg någonsin, så jag kan väl börja med en kort presentation.

Född: 1987
Bor: Sydöstra Sverige
Favoritfärg: alla färger är fina
Längd: 178 cm
Intressen: MUSIK, datorer, matlagning, film, foto, promenader m.m.

Det får väl duga, vill inte lämna ut allt för personliga uppgifter om mig själv. Ska jag vara ärlig så har jag aldrig riktigt gillat det här bloggfenomenet. Har aldrig haft ork att läsa någon blogg, aldrig haft ork att skapa en egen och aldrig riktigt förstått meningen med det heller. Känns så onödigt egentligen, det är väl ändå bara arbetslösa idioter med för mycket fritid (precis som jag själv) som läser bloggar ändå. Jag läser dock inte några bloggar för tillfället och har aldrig gjort det heller, förutom vid enstaka tillfällen.

Som jag skrev ovan så vill jag inte lämna ut personliga uppgifter, det beror till stor del på att FRA-lagen röstades igenom för någon dag sedan. Det är pga FRA-lagen som jag tog mig ork att skapa denna blogg, men den kommer nog inte handla mycket om FRA, utan mer om mat och musik. På tal om mat, så är jag sedan en tid tillbaka vegetarian.

Puss och kram.

Inga kommentarer: